משפט מסחרי תאגידי

חוזים, ייעוץ משפטי צמוד ושוטף, עריכת חוות דעת משפטיות, ייצוג בפני ערכאות משפטיות, ניהול משא ומתן בעסקאות מורכבות.

למשרד נבו קידר בלום ניסיון עשיר בתחום המשפט המסחרי-תאגידי. במסגרת זו מעניק המשרד שירותי ליווי משפטי לתאגידים שונים, פרטיים וציבוריים, ובתוך כך לחברות בתחום הנדל”ן, לחברות היי-טק וחברות הזנק, לחברות מזון, חברות טקסטיל, מפעלי תעשיה, חברות בתחום הרפואה הפרטית, חברות ביטוח ועוד.

לקוחותיו של משרד נבו קידר בלום זוכים לליווי משפטי צמוד ושוטף מן המחלקה המסחרית תאגידית של המשרד, ובתוך כך לעריכת הסכמים, עריכת מכרזים, עריכת הסכמי עבודה והסדרת יחסי עבודה, וכן ייעוץ כללי ומשפטי בניהול ממשל תאגידי. בנוסף, המשרד מלווה לקוחות שונים בארץ ובחו”ל בעסקאות מסחריות מורכבות, ומנהל בעבור לקוחותיו משאים ומתנים, עסקאות רכישה ומיזוג, הקמת חברות ופירוקן ועוד.

משרד נבו קידר בלום מייצג את לקוחותיו גם בהליכי רגולציה ובניהול הדיווחים לרשויות השונות וכן בהליכים משפטיים בערכאות שונות. בתוך כך מלווה המשרד את לקוחותיו גם בהליכי הבראה מורכבים ובמגעים מול גורמים רגולטוריים.

הגישה הפרקטית של המחלקה המסחרית בנבו קידר בלום לפתרון בעיות, כמו גם הידע המקצועי והניסיון, מזכים את לקוחות המשרד בטיפול משפטי מהמדרגה הראשונה, המוענק על ידי עורכי דין המכירים את פעילותו של הארגון מלפני ולפנים.

התמחותו רבת השנים של משרד נבו קידר בלום במגוון תחומים משפטיים (לרבות דיני חברות, דיני חוזים, דיני עבודה, דיני מכרזים, משפט מנהלי ודיני בוררויות) מעניקה לו פרספקטיבה רחבה על עולם העסקים והמשפט ועל המפגש ביניהם, דבר המסייע ללקוחותיו העסקיים של המשרד בהתנהלותם השוטפת ובקבלת החלטות במגוון נושאים, ומבטיח מתן מענה וטיפול משפטי ברמה הגבוהה ביותר.

<< חזרה לתחומי התמחות

חוזים, ייעוץ משפטי צמוד ושוטף, עריכת חוות דעת משפטיות, ייצוג בפני ערכאות משפטיות, ניהול משא ומתן בעסקאות מורכבות.